What did I do ? I only give love to you .

Bra eller dålig dag ? Både och .. Den är ju visserligen inte slut än . Klarade omvårdnads-provet med bravur , och har haft en kanoneftermiddag med min tjejor i Jkpg . Hittade ett par jeans , sen smink o lite annat nödvändigt . Gick på Ikea o handlade massa till Josses lägenhet också :) Värre blev den när jag kom till Ekenäs . Skulle suttit på bion nu med Mia o alla , men allt gick rakt åt helvete med allt . "Gjorde allt för o inte börja gråta när jag såg dig" Mitt samvete är så långt ner de bara kan vara . Vill bara sjunka rakt igenom allt nu . Varför kan de aldrig få bli bra ? Har skit upp till knäna just nu . O fortsätter sätta mej i mer .. Jaja , de som händer de händer . Allt blir väl bra förhoppningsvis , o är de inte bra , så är det inte slut .

Duscha , sen sova ! Somnade 03.30 inatt , så behöver lite extra timmars-sömn inatt :)

Älskar er mina underbara .


What did I do ?
I'm just confused as I stand here and look at you ,
From head to feet .

Go head , keep your keys , that's not what I need from you !
You think that you know . You've made yourself cold .
You're out of control . How could you let go ?

I give it all up, but i'm taking back my love .
I've given you too much ,
but i'm taking back my love .


Kommentarer
Postat av: Anna

Naaaww, gumman :(

2009-03-25 @ 20:52:41
URL: http://escapethepain.blogg.se/
Postat av: Alexandra Ahlström

Vad är det som har hänt gumman?Bara massa skit..Tycker synd om dig!Hoppas det löser sig snart.

2009-03-26 @ 10:06:29
URL: http://alexsandraaaaa.blogg.se/
Postat av: e

gumman, du kmr klara dt här !

Vi finns alltid för dej . Vad dt än är . De vet du ! *

Looove <3

2009-03-26 @ 15:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0