Tisdag .

.. O jag skulle varit i skolan just nu .. Men va inte kry igår , o kunde inte somna .. Sen idag vid 04.30 fick man påminna en viss person om jobbet som skulle skötas . (Visst inte bara jag som va trött) Kände då att ja kände mej hängig , o förkyld (?) Så stängde av telen o somnade om .. O sov framtills nu ! Känner mej lite piggare , men har världens huvudvärk , så jag får nog ta en alvedon , o gå o lägga mej igen .. Bläää . Vill inte bli sjuk nu :(

Arbetsintervjun gick bra . Vi som satt där på informationen va 40 pers. Från början hade 120 sökt ! :O Så de kändes som en merit o bara ha kommit så långt ! Sen va de dags för intervju , o ytterligare 20 pers ska bort .. Så jag får besked nästa vecka .. Nervöst ..

Nehe , ska lägga mej en timme till , sen göra nått o äta .. O
vänta på samtal ..

*Är faktiskt jävligt glad . Men de vet ja ju vad de beror på !*

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0