Taking chances .

Kvällen igår gick bra , va sleten o hostade som fan . Men allt går med lite vilja :)
Redigt folk på puben , o bra med dricks , slutade dock lite senare än de va tänkt . Men men .
Somnade till världens finaste sms inatt . Vaknade upp o va nöjd , o glad . SuperSnällaSilverSara ;)

Mamma & pappa pratade "allvar" med mig igår , och jag fick en "spark i röven" , o en "dunk i ryggen" , o nu har jag massa initiativ o energi till o ta tag i "det dära" som jag så länge velat , men inte haft ekonomi/vilja till o göra ! Så nu blir det andra bullar , o planerna är i full gång . Går det vägen är jag väääärldens lyckligaste !


Ikväll blir det varma mackor , film , o mys med löövi ! Du är bäst :)

Pussss .

Kommentarer
Postat av: sara

vem sara ? :)

2009-03-27 @ 11:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0