STÄDTAJM !

Dumma j*vla tanketroll !!! Försvinn ;) !

Gjorde mat , sen åkte jag o lillebror in till stan , köpte hårfärg , o ja köpte massa smink , nagellack o annat :) !! På väg hem fick jag ett samtal ! Oooh ! Det räddade min dag !! Är såååååå glad :D En områdeschef ringde o sa att jag hade fått jobbet , på Lunden på Bäckagården , o förmodligen också ett längre vikariat i höst :) O jag är så glad så glad , så glad !! Detta va precis vad jag behövde :)

Nu blir de städning , sen dusch , sen fara till ÄäLsk !

Pussssss *

                                                                                


Kommentarer
Postat av: Miia

då kasnke vi ses i sommar oxå... ska ju förhoppningsvis ha min apu på bäckagården å sen hoppas ja på vikariat... :)

2009-03-05 @ 17:21:38
Postat av: Anonym

Ja , då jobbar vi säkert ihop i sommar då :D

2009-03-05 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0