Snökaos .

Svårt att sätta ord på alla känslor , o tankar just nu .. Rev upp himmel o helvete igår , o fyfan va många som fick lida för mitt utbrott .. Men tror de va rätt befogat o att jag hade rätt att vara arg/ledsen .. Mest förlåt till Hannis , o Kada * Hjärtat säger en sak och hjärnan en helt annan .. Så får nog helt enkelt ge det lite tid .. O se hur allt löser sej , tror fortfarande att de som händer är meningen .. Fortfarande grymt besviken .. Usch .. !!

Om en halvtimme ska jag till stan o hämta Eve , sen ska vi på arbetsintervju i Holsby .. Just nu vill jag bara avsäga mej ALLT ansvar .. Tänk om de gick ?? Men inte .. Bara göra de , även att de känns som om jorden under mej delar på sej just nu ..

O massa mer snö :(
Ska ringa o boka tatuerings-tid . Ut o röka , sen åka ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0