Så sant som de va sagt !

Onsdag idag , o jag har inte lust till ett PISS . Hade jobbat upp mej till 0% frånvaro i skolan , o va så grymt stolt , sen skiter jag i EN enda dag , o nu har all skol-motivation försvunnit .. Som tur är så e vi lediga imorrn . Sen är det bara Fredag kvar .. Så får se de positivt !

Tanketrollet har hållit sej borta idag ;) Eller de beror ju på hur man vrider o vänder på de ! De har iaf bara vart positiva tankar :) ! Vaknade av världens finaste sms idag : "Nu är det bara du och jag ." 
.....O lite till ;) Men de ska vi inte gå in på . Men är j*vligt lycklig iaf , o ja gör fortfarande precis de jag vill , o de som faller mej in , sen får alla säga vafan dom vill .. Rättar mej inte efter dej , dej eller dej ..

Tack o bock . Pööööss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0