När en dörr stängs

Öppnas alltid en ny .. Jag kanske skulle ge fan i öppna dessa jävla dörrar ett tag framöver , för min egna skull ? När en dörr stängs , så är det så det SKA va ! Att jag aldrig lär mej ! De va nånting hos dej , som fick mej o stanna upp o tänka .. O nu vet jag inte redigt hur jag ska hantera allt ! Men de får väl tiden utvisa de också ..

Evelina o jag gick upp till Emil , o hämtade hennes bil , åkte till sko-kanonen o kikade lite , sen tillbaks till skolan . Haft sån jävla spännings-huvudvärk hela dan .. Usch . Idag ska jag plugga religion , sen kommer Jocke o ska kolla på min bil ! *Hoppas han köper den* De e bara skit hela tiden , laga hit o dit , o de ena me de andra , orkar/vill inte lägga ut mer pengar nu ..

*Secrets*

/i .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0