Jävla f*tt-gubbe .

En motgång till . Detta fixar vi .. Well , nu är de iaf helg ! Ikväll ska jag mysa med A & R , äta god mat , o titta på film . Imorrn är ett frågetecken , men jag räknar med jobb . Annars får de bli lugnt imorrn också ..

Ja , kanske ska förklara .. Vi va iaf o tittade på en lägenhet igår .. Den va nyrenoverad , jättefin ! En tvåa jättecentralt .. Vaktmästaren sa att vi stod först i kö på den lägenheten , o att de bara va att ringa Elisbeth (mäklaren) när vi hade bestämt oss för om vi skulle ta den eller inte . Så nu på fm har jag försökt nå henne . När jag ringde för 3dje gången svarar hennes pappa , som äger mäklar-företaget , o säger att "lägenheten kan ni bara glömma" han va allmänt jävla otrevlig o uppkäftig , säger att den är för liten för oss två , o att vi får leta efter en annan , o försöker pracka på oss en annan lägenhet i samma hus där hyran är 3 gånger så dyr , o jätte-skabbig ?! Så sitter o har PANIK nu , o undrar hur fan de här ska lösa sej ?!  Jävla fitt-gubbe .. Ååh , är så jävla arg ! Hade äntligen börjat få förhoppningar om att allt skulle lösa sej o bli bra , efter allt vi har gått igenom . Men tydligen inte ! Är jävligt uppgiven nu , o ger snart upp , orkar verkligen inte med de här .. Jaja .


*Allt blir bra tillslut ! & är det inte bra , så är det inte slut*

Ha en bra helg *


Kommentarer
Postat av: Ida



vad tråkigt vännen , men de kommer lösa sig på ett eller annat sätt , annars får du tröstsupa ihop med mig imorgon :) Puss*

2009-03-20 @ 16:23:17
URL: http://smekmjukt.blogg.se/
Postat av: Isabelle .

Ja , de hoppas jag verkligen att det gör . Haha , tack för erbjudandet :) Pösss .

2009-03-20 @ 16:58:55
Postat av: Anna

Nee, va trist gumman.. :( Men upp med hakan nu. Det kommer något bättre! promise pusss

2009-03-20 @ 20:54:18
URL: http://escapethepain.blogg.se/
Postat av: Isabelle .

Ja , uscha :( Tack sötnos <3 Pösss .

2009-03-20 @ 21:16:42
Postat av: mirre

men hur fan kan han säga så?! ska han ha den sj elle vad? ja du som sagt det finns ju idioter till allt.

puss gumman me love <3

2009-03-21 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0