Jag lever ;)

Troll , häxor , psyk-fall , partygiirls , o många många andra stötte man på igår ;) Och ja , jag LEVER !! En full Petersson , va tvungen att ta hand om en annan full Petersson , nämligen lillebror , så vi (vinglade) hem tillsammans .. ;) !!! En kul kväll , även om den slutade lite tidigt .. Sånt man får räkna med ibland , o akohol är min bästa vän ! Tänkte att de skulle va slut på drickandet ett tag ??! Svika min bästa vän ;) Och till alla som ringde/skrev inatt , jag lever !! Va bara vääldigt onykter o däckade 00.30 ;)

Nyss vatt på stan me mamma , hon köpte 4 kok-böcker till mej ;) Undra om hon vill att jag ska flytta?? ! Haha :D
Kvällen är fortfarande ett mysterium ;) !!

De är skrämmande att folk som man (knappt !) inte känner kommer fram o kan redovisa delar ur ens egna liv , som endast är byggt på skitsnack o skvaller :/ Är förbannat besviken över vissa saker man hörde igår .. Det stämde ju visserligen .. Men att folk i ens närhet som man berättat saker för tydligen läcker .. Men men .. Den enda man kan lita på är sej själv .. Tråkigt nog !!

/ i .


Kommentarer
Postat av: Ida



Är vi heta eller är vi heta :)

2009-03-07 @ 14:13:09
Postat av: Isabelle

Heta såklart ;)

2009-03-07 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0