I want to be with you tonight <3

Ska jobba ikväll , o är förkyld o har hosta som tusan :( O har dessutom ätit jättedåligt , o inte sovit på över ett dygn . Så får väl se hur länge jag orkar . JÄVLA skit att man JÄMT måste offra sig . Lovade ju visserligen Bea o hoppa in igår , då jag fortf mådde BRA ! Men ändå ..

De är alldeles för mycket just nu .
Du skrev o bad om ursäkt innan , o den satt ju där den skulle . Orkar inte med allt . Började gråta när jag pratade med Kada innan , när jag berättade allt som hänt igår . Fan vad alkohol gör skada .. Nytta också , men de är fan inte ofta ! Usch , att man alltid ger sig i kast o leka med skiten när man oftast vet hur det slutar ! O en sak har jag lärt mig , att man aldrig ska prata allvar o re ut saker på fyllan . Suck . Kom inte ens ihåg hälften av allt ja lovat o svurit på igår , när vi hade vårat "serious talk" ! Ja , idag är det nog tankarnas dag ! Fredag den 13:e ! Jo tack . De märkte jag .. Men är glad också , på ett litet konstigt sätt . För tror ju ändå att de som händer är meningen .

Är såå mycket jag vill UT med , men får nog ventilera för Elin istället . Kommer bara gå o grubbla på jobbet idag . Ska fråga om jag får åka hem tidigare inatt .. Blä blä blä . Vad allt känns skit ibland ! Ups and downs , som alltid i mitt lilla händelserika liv ;)


Ska åka dit o bli sårad , sen gå vidare med mitt liv :)
Welcome to hell , heaven is over ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0