Have you ever know , what friends are for ?

Är hemma , o är sjuk . Men har ju ett jävla PA-möte , som jag MÅSTE gå på , så måste upp till skolan ändå .. Har en jättestor religionsuppsats , som ska va inne imorrn , o jag har inte ens börjat .. Så jag vet ju vad jag ska göra ikväll med andra ord ! Usch . Men bara 2 ½ månad kvar , så mååååste stå ut .. :D

Vår-väder emellanåt o de är ju såå underbart !
Ska passa på o sola sen också , när jag ändå är i stan !

Världens finaste , underbaraste .
Aldrig att jag släpper dej *


Ha en bra Tisdag allihop !

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd bara att pa-mötet är imårrn döh ;) Haha .

plus att vi ska göra omv prov. & du ska göra rehab provet imårrn med gumman ! Nu tar vi stooora tag de sista som är kvar :)

Me love you :*

2009-03-17 @ 10:22:13
URL: http://evelinaerikssonlivf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha , vafan :/ Jag sitter med religionen nu , rehab tänker jag göra imorrn , men inte om-provet . De klarar jag ALDRIG ! Alla andra sa att de va jättesvårt :/ Pussssss <3 Me loves you right back *

2009-03-17 @ 10:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0