Glaaaaaaaaaaad .

Farit runt på stan idag med Evelina , köpte present till lillebror på JC , gick o käkade , va på spray tanning o bokade tid o lite , sen solade jag en snabbis . När jag kom hem hade skatte-brevet kommit . 5600 fick jag tillbaks ! Så jävla GÖTT . Så funderar på o åka utomlands för dom pengarna . Mellan studenten o allt jobb ! För ledighet är inget jag kommer få i överflöd sen när jag väl börjat jobba !



Ska plugga , sen in i duschen , sen fara till stan för mys o trevligt sällskap ! :)
Längtar till helgen & till Elmia .


Du har en egen väg att gå
skitsamma vilket håll
det kanske blir en liten omväg
men vad spelar sånt för roll?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vem pratar vi om här då ? Mys.. Hmm.. ;)

2009-03-31 @ 18:57:49
URL: http://escapethepain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0