Give me fire .

Är kluven . Även allt terapi-prat idag , så är jag fortfarande lika av på mitten !

Skola i ca 1 timme , sen drog jag ner till stan med Johanna , skulle in o "stå-sola" . Blev överraskad , på ett positivt sätt ! De va kanonskönt , o jätteeffektivt . Solade 9 minuter , o de e som o sola 20 minuter i ett vanligt .. Så de kommer förhoppningsvis bli en vana , o gå dit o "stå" :)
Kvällens planer va borta inom fem minuter , så nu är det helt DÖTT . Lovade mamma o åka o stor-handla på Maxi , eftersom alla ligger dö-sjuka här hemma :( Usch , fattas bara att jag blir de också . Hoppas inte . Peppar peppar ! :D Träffade Vixi , så hon hängde med mej hem , satt o pratade om allt , o de hjälpte mej verkligen i mitt "val" .. Sen åkte hon o jobbade .. Får nog lite besök senare ikväll kanske :)



Nehe , dags o åka o handla *
Pussss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0