Friiiiday :D

Kom hem från skolan nyss , slapp dag , o jag har äääntligen bokat ett PA-möte :D Nog om skola ! Ikväll ska ja o partybrudarna ut o slira :D Kanske Atte o Johanna också :) Får se vad som händer lite , men en kanonförferre , sen förmodligen (?) hotellet ! E så jäävla trött på att , men är man full så är ju allt kul ? :P Haha ! Väntar på att Koffe ska ringa om jobb imorrn ?????

För mkt tankar ... Som pappa sa igår: De är dags att min lilla flicka går vidare o står på egna ben ..
Men å andra sidan vill ja ju inte stå på egna ben .. Vill ju stå ihop med DEJ o klara livets alla upp o nergångar ihop med .. O förhoppningsvis får jag min vilja igenom .. Kanske inte idag , men snart !!!!

Nej , ikväll ska tanketrollet hålla sej borta , blir bara pannkaka av allt !! Men med alkolhol i kroppen kan de ju bara gå bra ;)

                             Pusssss ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0