It's too late to apologize.

Finns inga ord, är bara på trött på allt så jag vill spy. Hatar mig själv för att jag tar dessa jävla val, för att jag tro att jag ska bli lyckligare, när jag egentligen vet, långt i bakhuvudet att det inte funkar.. Ändå ger jag mig in i saker. Tristess? Allt är ett enda virrvarr av tankar som inte ger sig, som bara ploppar upp och förstör dom få positiva tankar jag har. Nu sitter jag här igen, med ett beslut som inte gick som tänkt, och är inte ett snäpp lyckligare än jag va innan jag gav mig in i det här. Själv göra, själv ha, och fröken svår lär sig ändå inte :) Sitter hos mamma och pappa fortf och ska strax bege mig. En relativt bra söndag, med fika, promenad me lillebror, och god mat! Ska hem till en tom lägenhet, och bädda upp en tältsäng. Ångesten kryper på. Flyttar nog hem när ensamvargen i mig inte klarar mer. Varenda liten sekund går åt till att tänka på hur jag har misslyckats.. Att jag inte klarade det bättre än såhär! Tack o hej.


Kommentarer
Postat av: Anna

Keep it up, honey! puss

2009-06-08 @ 20:59:30
URL: http://escapethepain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0