Ingen har evigt liv.

Hemma från en underbar helg i Mantorp, och GATEBIL 2009! :) Kanonväder, o kanonmänniskor runt omkring! Har ingen vidare lust till o skriva nått längre, bara att de va fylla 24 timmar cirkus! Självklart ingick ju bråk o tjaffs som vanligt :( Tänkte ge upp, o sätta mig i bilen.. Men Vicky fick med mig iaf, och det ångrar jag ikke! :) Ikväll blir de grill-mys i ekenäs! Bara 4 veckor kvar tills jag är hemlös! Wihooooooo! *ironi*
Trasslat till allt, och egentligen har jag lust o bara ge fan i att, o låta allt va. Men jag kan ju FAN inte de, för de löser inte sig själv! :/

Blivit besatt av Byz igen. Som jag, vicky, festade till för en jädrans massa år sen.
* Vi ses i himelen.
* Jag vill dansa, men inte med dig.
* Vad hette du?

Nehe, nu ska jag gå o va lite social :) Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0