He's not coming back.

De här tar musten ur mig. Spelar ingen roll vad jag gör just nu, för allt blir bara fel ändå, och jag mår inte bättre nu än vad jag gjorde innan, och jag kommer inte må bättre när allt de här är över. JAG HATAR DIG.

Ett erbjudande om Liseberg på Lördag. Men? Ja, de kanske inte vore så smart. Dessutom blir de fel där också.

Öland i helgen va väl sisådär. Slogs ju för den jag älskade iaf. (Bokstavligt) Lite för mycket fylla, lite för mycket bråk. Annars va de kul. Kanske ska bli sambo snart också :) måste bara klura ut vad jag vill med mitt liv. Om man skulle dra härifrån? Hitta nått annat? Eller kanske jag bara ska ta de som de kommer. (Fast då blir de å andra sidan fel) När jag försöker låta allt hända var sak i sin tur så bara strular jag till det. Jaja, inte en jävel som orkar lyssna på sånt här..
_____________________________________________________________________

Jag går hellre själv med ryggen rak o fri, än med er vid min sida med era falska leenden.
_____________________________________________________________________

äh, jag vetifan. Ger upp gör jag iaf inte.

/Mini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0