Flytt!

..Igen. Sitter i Ekenäs o väntar på pappa och en flyttbil! Ska ta med soffa, säng och tv-bänk här hemifrån, som ska till Borgmästargatan, så de är LITE beboligt iaf! Va inget vidare o ligga på en tältsäng i en helt tom lägenhet.. Har en vecka på mig att klura ut mitt liv, annars får jag säga upp lägenheten, och som det ser ut nu så får jag göra det. Mycket som händer och fötter som rör om i grytan i mitt liv. Önskar att det fanns en stoppknapp, så man hann stanna upp och tänka till. För som sagt de där me beslut är inte min starka sida, och ibland går det lite fort..

Helgen är planerad. Imorrn ska vi klä student-flaket, fredag studeeeeeent. Äntligen! Och på Lördag fest, med Anna, om jag är inte helt däckad hela dan. Haha!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha däckad ska du inte vara , det ska jag se till ;) Annars kommer jag upp t borgmästargatan o kidnappar dej :P pözz..

2009-06-10 @ 19:18:55
URL: http://escapethepain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0