Back.

Livet lever vidare. Den enes olycka den andres lycka! Livets gång, och det går braaaaaaaaaaa. Bättre och bättre för varje dag. Ångrar inte ett jävla skit av de vi hade, läser "du" de här, så har du de svart på vitt. Hade gjort om de 1000 gånger om jag hade fått välja. För hittills i mitt liv är det de enda äkta <3 Mitt hjärta har en tom plats, som du brukade fylla.

Ska säga upp lägenheten imorrn, sen får jag bo i pappas kappsäck. Får se vart jag tar vägen! High life... :)

På Fredag blir de Öland, med mina underbara fina tjejor! Även Strand, om vi lyckas flörta oss in ;) Känner folk som ska bo där, så de får bli planen! Mina nya bekantskaper! Haha, som bara kom o plingade på dörren ;) Svårare än så va de inte! Lite tur me nått ska man ju ha här i livet.

Ska gå o äta mammas goa mat, sen blir de mys me Vicky ikväll *

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0