Vilopaus.

Full rulle, upp vid fem idag, för att åka till lägenheten o sova en timme, (vilket inte gick för jag hostade så jag höll på och dö, och lyckades somna 15 min innan klockan ringde o jag skulle upp!) Osis. Va på jobbet halv sju, jobbade över två timmar, sen hem och börja flytt-packa.. Mamma hjälpte till så hade bestämt o bara ta köket, o jag va så jävla sluuuut, hostade o världens förkylning.. Sen börjar hon me PRECIS ALLT ANNAT, fick panik. Åkte till pappersåtervinningen (eller-va-de-nu-heter) o slängde massa, sen onoff sen kvantum, sen DH bil, sen heeem till Ekenäs. Puh, o nu ska vi käka o kolla film, sen lägenheten igen, o imorrn VARBERG! O jag längtar som  fan! :) Min dag i de stora hela.. Säkert missat nått ;) Men de får va.

Arg, ledsen, världens-lyckligaste, och alla andra 500 humör jag har, är jag på idag.. :P
SkA StiRRa ViDaRe! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0