My number one.

Ångesten efter natten, hänger runt mig.. Fan för mig. Jag lovade ju mig själv -aldrig mer!

Solat hela em, och ätit midsommarmat. Efter två dagars ledighet, har jag vant mig vid "semester" och det ska bli trist och gå till jobbet imorrn. Ska börja söka jobb nu, och INGET inom vården.. Måste prova på lite annat..
Jobba helaste helgen, men lite vin&öl ska nog slinka ner iaf! Är nöjd med allt just nu, även att de kommer lite smällar då&då så ser jag ändå framåt. Så grymt många frågetecken, vill flytta från vetlanda, vill prova på ny yrkesbana, egen familj, lägenhet till hösten, blablabla! Mycket man vill.. Som man inte alltid får. Men de mesta löser ju sig. Och jag hann ju med både förlovning och sambo-liv under ett år, så nått av de där, ska nog gå och klämma in ;) Man vet aldrig vad som står på tur. Huu, så läskigt!

Vill åka till liseeeeeberg, o åka karuseller! :( Nu nu nu nu nu!

Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0