Längtan!

Sitter i Ekenäs. Varit på Cecil idag och fikat, även sprungit runt i affärer, o uppdaterat garderoben lite :D Hittade massa fint. Även 5 par öronhängen.. Har ju en benägenhet o tappa på fyllan.. Så hade bara ett par kvar :P Fick ett samtal i Tisdags, som räddade HELA min vecka! Ringde mamma o Vicky o berättade :D Blev överlycklig. Så på Tisdag bär de av till Gbg :) Wiiie! Tack även du, mitt hjärta. Som varit världens underbaraste denna vecka.. Tänk att du är mitt allt!
Varberg nästa vecka också :) Haha, hemlighetsfull jag är ;) Allt man kan man ju inte få reda på!


Minns allt och ler! Hoppas av allt i hela världen att jag
får uppleva allt de med dig tusen gånger om igen.

Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0