Helg*

Fredag idag :) Härligt. Fast inte lika härligt när man ska jobba helaste helgen :( Blir mys ikväll med Nea och pojkarna! Sen upp o jobba imorrn vid halv sju.. Men på kvällen får de allt bli lite öl! Har ju varit duktig 1 ½ vecka nu :P Hehe. Ätit tacos precis. Gott! Ska hem o städaaaaa, ser ut som fan, efter att två grisar sovit EN natt hos mig :P Haha.

Cascada - What about me.

Du gör mig så jävla glad.
Tänk om de alltid kunde va såhär. Ska ge fan i o tänka.
Ta allt som de kommer. Se allt positivt. O inte bli så FÖRBANNAT
arg! ;) Är alltid lätt o va efterklok!

 

Kommentarer
Postat av: Alex

Har du en ny pojk på G eller de de den gammla? :)

2009-07-12 @ 18:52:20
Postat av: Athena

du vet det att det jag sa till dig på inkslingers står jag fast vid :) det är bara att höra av sig om det krisar, men även om det inte krisar också givetvis :) ! Puss Athena

2009-07-13 @ 13:17:37
URL: http://deepinsideofathena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0