Den man älskar, och allt tvivel.

Vet inte i vilken ände jag ska börja! Har mått dåligt de sista, pga allt, ..och nu för en vecka sen så började allt ordna upp sig, och kännas bättre. Sen i helgen hände de massa igen, och så va man där nere på den där jävla botten och skrapade.. Och igårkväll.. ja.. Finns inget och säga. Är så jävla lycklig, när du finns i mitt liv. Men undra hur fan de ska sluta?! Om man bara kunde se in lite lite i framtiden. Vet inte vad jag ska ta mig till, förmodligen ingenting, så får de bli som de blir.. Gräver ner mig i massa jobb, o de är skönt. Men är heeelt slut! Fan för allt.

Mitt älskade V. Är ju ingenting utan dig! ♥

Jag vill skrika rakt ut, och jag undrar varför jag aldrig räckte till, när jag gav allt jag hade. All denna jävla längtan efter dig sliter sönder mig. Vill ha de så som vi hade det. En vacker dag kanske man kommer på att de va bäst som de som hände. Men inte just nu. För just nu finns det inget "jag" utan dig. Hjärtat känner ingen skillnad..

Pusss!

Kommentarer
Postat av: din vän e

gumman, jag saknar sönder mej efter dej <3

2009-07-07 @ 17:28:20
Postat av: Ida



Vännen då , allting har nog faktiskt en menning med de som sker . Är inte alltid man förstår eller vill förstå just då , men i efterhand är de lättare . Ta en dag i taget , tänk inte bakåt utan framåt :) Tänker på dig * Krama om !

2009-07-08 @ 21:20:42
URL: http://smekmjukt.blogg.se/
Postat av: Isabelle.

E - Saknar dig också vännen *

Ida - Tack . Det värmer!

2009-07-10 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0