Torsdag o nästan helg .

Fick VG på naturprovet , fick bättre lön än vad jag trodde att jag skulle få , hämtat balklänningen , o lycka över kvällen igår . Men ändå är det inte bra ??? De där förbannade samtalet gnager snart sönder mej ..

Är jävligt kluven över helgen .. Men de löser sej nog .. Får se om ett telesamtal imorrn gör mej på bättre humör , skulle inte tro så .. Men man kan ju alltid hoppas ?! Ooh , vad jag talar i gåtor .. Men har mkt på gång nu ;)
Ser inte ut att bli jobb iaf , förutom imorrn på eftermiddagen .. Fylla på Lördag ?! Ååh , allt en bara en hop med frågetecken .. Jaja , jag vet iaf vad jag ska göra på Fredag-natt ;) !

"...Det var den nittonde juli tvåtusen sju , det var
din och min kärlek .. Alltihopa blev en .. Men du
betyder lika mycket då som idag , och jag vet att
ingen känner dej bättre än jag .. "
      - Dessa minnen :(


*If only you*

Jag älskar er ! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0