Stressssss !

Me likey ! 3:3 sög igår har jag hört från alla håll å kanter ! Så tack som fan för att du övertalade mej å inte gå :D Tackar min ekonomi också  ! Kvällen igår va MYS me en plutt som va sjuk .. Tittade film , lagade mat .. Sen vid 12 åkte vi in t stan o hjälpte Kada , som hade varit DJ på mogärde-discot .. Hjälpte till o bära m.m ;) Sen hem o nana ! Nu har vi legat i sängen o myst hela morronen .. Så nu blev de stress . Om 15 min ska ja va på släktkalas , för farmor fyller 70 :D

Tiiiime to goo ;) !
Fylla idag ?????
Ska iaf leka me Kada , å
då lär dt bli fylla ! Jaja .. ;)
Förresten är mitt underhår & lugg ljus-orange ..
Men ska färga att senare idag .. Sen imorrn .
Sen e ja viiit igen .. ;)

* I LoVe Yyooooo *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0