Söndag .

*Håller andan o blundar o räknar till tio* :(
GladArgBesvikenTtröttFörväntansfullPissedOffLiiiiikeHell *

Igår åkte jag till Eves födelsedagsfest hos Mia , kul folk , o jag hade skitkul , även om jag va nykter ! ;) Sen vid tio va de dags för jobb .. Mkt folk efter 11 , å bra me dricks .. En norrman som raggade , åååååh va norska e charmigt ;) Haha ! Fick även va fyllechaffis efter jobbet , å körde Kadan å hans syster till Björköby , sen köra hem en FULL pojkvän  ! Som däckade som en jävla sten i sängen .. Sov till säkert 15.00 idag , sen blev de pizza , sen åkte vi å handlade mys på Ö.B tills ikväll ;) Så kvällen blir lugn , jag dissar krögar-festen ikväll ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0