Söndag = ångest .

Tankarna är inte långt borta .. Dom går som en torktumlare för tillfället .. Jag vill inte fly , men jag vill heller inte va kvar .. Jävla skit .. Gamla minnen , minnen som är lite nyare .. Och allt från igår , och i förrgår .. =/
Hela vetlanda pratar ju redan .. Så de är ju inget nytt att jag är osams med två av mina allra närmasta kompisar .. Men de är definitivt inget jag tänker yttra mej om .. Inte ett enda ord .. !! Aldrig mer ..

Blir nog ingen skola imorrn..

Ska åka å handla massa gott me pappa ,
sen hämta älsklingen * Sen mys framför tv:n ikväll .. ;)
Imorrn måste jag ta tag i allt ! Skärpning ..

"Inget varar för evigt , så lev upp , undvik skitsnack , ta chanser och ångra aldrig något , för vid ett tillfälle kommer du på att allt de du gjorde , va exakt de du ville ."

Kommentarer
Postat av: Anonym

i Vetlanda pratar alla tyvärr. den enda du kan lita på är dig själv.

2009-01-19 @ 12:37:14
Postat av: Isabelle .

Jo , jag har märkt det . Väldigt tråkigt =/

2009-01-19 @ 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0