Smilin' in the bright light .

Positiviteten känns j*vligt långt bort måste jag erkänna .. Men man gör sin egna lycka va ?! Så jag måste nog ta tag i allt själv , för att de ska bli bra .. ?! Sviken och aaaaarg .. :( Suck ..
En helt vanlig normal tisdag .. Skola , Va me Mia på stan , fixat lite annat + sagt till om ny nyckel till skåpet i skolan , o anmält mej till ett prov .. Så ja , lite nytta har jag fått gjort idag ..Hälften återstår ..
Imorrn ska ja ringa om tid för tatuering , så nu jävlar .. 4:e gången gillt ;) Står inte ut me å se skiten ja gjorde på fyllan .. O de enda e ju å tatuera över .. Även söka jobb .. Alla j*vla måsten .. De tillhör inte min favorit-hobby å fixa allt de "viktiga" men de måste ju göras de också .. ;) !!

Ska gå å gräva ner mej ......................

lOvE yYoOooooo ! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0