Skit ska skit ha !

Ordkriget har nog bara börjat känner jag på mej ..
Bring it on ;)
______________________________

Första dagen tillbaks i skolan , gick bra , o massa beröm . Fast å andra sidan kan de ju bara gå bra om man heter Petersson ;) Slapp dag , två lektioner på morronen , sen lunch , Johanna , Mia , Eve o jag åkte o köpte cigg , sen donken , o Johanna dunkade Ultima Thule genom hela stan . Haha ;) Sen natur , sen slutade vi ! Nu e jag hemma , o ska ta tag i alla j*vla "måsten" .. Ringa o boka möte , söka jobb , kolla lediga tjänster m.m .. Jobbigt :( Ikväll är jag bänkad framför tv:n o myser med älsklingen !

Nån som kan ge mej hus på landet , o jobb ?
En ny bil vore också snällt ? :) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0