Seriöst ?!

Nu har jag säkert raderat min blogg 4 ggr , å de funkar inte lik förbannat ! Skriver inlägg men dom publiceras inte .. Självklart när man har legat halvdöd 2 dar , levt på blåbärs-soppa , så ska självklart bloggen fucka sej ! Min vanliga tur ;)
Börjar äntligen bli på bättringsvägen , eftersom jag har ork till att klaga ;) ! Haha !
Helgen förstörd tack vare magsjuka , nu väntar en händelserik vecka .. ;)
Fick reda på en uunderbaaaar nyhet för ca 15 min sen .. Om de verkligen händer , så har en av mina livs-drömmar slagit in ! Ska inte ha för stora förväntningar , men kan inte låta bli .. :)
GODNATT !

Kommentarer
Postat av: Frida

Hade samma problem , fick med radera bloggen ! Så trött blir man när inget funkar :) Låter kul , måste du berätta :) Kraam

2009-01-05 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0