Måndag ..

De här me att vrida o vända på alla dessa tankar , de e jag en baddare på .. Har kramat ur , o skrynklat sönder varenda lite tanke , som fanns i mitt huvud , under en timme .. Lyssnat på smashing pumpkins , Jack Daw o In flames o allt bara snurraaaar ............. Varför gör vissa saker så ont?? Bugar o bockar för all smärta .. O nej , ingen är felfri .. Alla gör sina misstag .. Men de e aldrig försent att rätta till .. Man kan alltid försöka sitt bästa till att ställa allt till rätta .. Fast frågan är ju om man vill ?! De e så onödigt å gå runt å sura , livet e för kort för sån skit ..

Jag tror jag har gjort de ja kan , för å hjälpa allt på traven ?! Jag skrev ju iaf .. Men men .. Mkt man ångrar o vill ställa till rätta , men som kanske e försent ..

Oron kryper sakta på .. Fan ta dej !!!!!! :'(
För många tankar nu .. Inga lär försvinna än på ett tag ..

*Du tillhör de förflutna , o jag gråter inte ens över dej längre.. Dina ord vägde guld förr , nu e dom helt viktlösa... Du är bara en "vän" och tillslut knappt de.. Ditt hjärta blev sten , o stenen blev som luft för mej .. Alla lever vi vidare .. O du e bara ett minne från förr*

Tack för smärtan idag , Daniel .. Behövde de , för å känna att jag verkligen lever ..

LOVE YYYYOOOO ! *





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0