I de långa landet falukorv .

Seg-dag , i skolan . Fått lite gjort , ang. möten o sånt ! Beställt min student-mössa också , på tiden o göra de cirkus 5 månader efter alla andra ;) Är förövrigt jävligt SNE över att min fitt-lön inte finns på mitt konto .. Jävligt märkligt .. Undra när de va tänkt o få den ?!

Trött på jävligt mkt just nu .. Står bara o trampar på samma jävla ställe .. Om det bara kunde ske en förändring ? Spänning i mitt liv finns , fast mer åt de negativa hållet ..
Negativ man låter .. Kanske skulle ändra inställning ? Hehe .. Usch ja ..
Skriva klart en uppsats nu som ska va inlämnad imorrn ..

Våga chansa , våga vinna !

Älskar er alla underbara som finns där *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0