Helt slut !

Halvdag på både A6 och nere på stan idag med Evis ;) Fick me mej jeans , skjorta , m.m .. m.m ... m.m hem ;) !! Gött .. Kan behövas å uppdatera garderoben lite då å då .. (Varje vecka ;) hihi .. Nu ska ja plugga , ta en lååångdusch , göra manikyr , sen funderar ja på å åka å kolla på K när han tatuerar sej ?! :) 

 

Sen en tid tillbaka har jag varit trött ..
Försökt att vara allt på samma gång .
Så mycket man kan göra och borde och vill !
Mitt i allt så ska man räcka till ...

Sen en tid tillbaka har jag varit tom ,
Och försökt att hitta spår som leder rätt ..
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan ,
Och mitt i allt så ska man vara sann ...

:(

LoooVe Yyoo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0