Heeeelg .

Äntligen ! Morrondagen får bli en överraskning ;) Lär märkas vad som hittas på :) ..
Naturprovet idag gick skiiiitbra . *Med en "hjälp-lapp" i skon går allt bra* Imorrn är de slapp-dag .. Två lektioner , o den sista kan man sova på .. ;) Inhandla lite alkohol o se vart kvällen bär av .

Vart skittrött den här veckan , å tagit varje tillfälle i akt , till att slippa gå .. :/ Hmf .. Jag o två till i klassen som läraren ansåg att vi knarkade .. pga hög frånvaro . En utav oss (nämner inga namn) fick gå o pissa inför en skolsköterska .. (Drogtest) SJUKT ! Men men .. Så är det .. Bryr mej inte speciellt mkt eftersom jag kan bevisa att jag INTE knarkat .. Men störande ändå ..

Nu ska jag åka o köpa telefon-kort .. Dt sms:as hej vilt , å ja kan inte svara .. Stööörande .
Sen åka å äta hos mormor ;) ! Mmmmmmmmmmmmm  .

Puss på dej , dej o dej !!


* you don't know what i am gonna do ! I am gonna send my heart in a box to you *

Kommentarer
Postat av: evelina .

Baby ?! Jag vill me festa med dej , fixat pengar ? eller alkohol . Var juh ett tag sen du & jag va ute .

nu blev jag allt nyfiken på vad du styrt me ? Haha (:

Käärlek *

2009-01-22 @ 17:13:23
Postat av: Isabelle .

Haha . Va ?! Styrt med ? Vadå ? :P Mihi ! Yeaaaah ;) När ? Imorrn ?

2009-01-22 @ 18:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0