Full , fullare , fullast .

Gårdagen bestod av kalas , o fylla ! Vem trodde nått annat ?! Kada , Rickard , och Putte kom å hämtade mej i Ekenäs , sen blev de Willys o köpa grogg-virke , sen förfest .. Jag o grabbarna grus . Drack o hade trevligt .. Hade ingen större lust o va bakis idag , så fick blir fem groggar , sen va jag nöjd ! Lite rund om fötterna blev man allt , men inte så man va stupfull direkt .. Visste ju vart jag hade fötterna ;) Sen vid 12 åkte vi ner till hotellet .. Sen stan , sen efterfest .. OJOJ ! Va hemma i sängen 05.00 .. Och upp på bröllop idag .. Elr min moster som gifte sej på Landvetter hade en liten cermoni idag , och bröllopsmiddag .. Så sov ca 4 timmar .. Fiiifaaan . Men de gick .. Åt god mat på Östanå värdshus , sen hem till mormor o äta tårta .. :) ! Sen åkte K hem , för han skulle hem me sin pappas bil , å nu om 30 min ska ja åka å hämta han , så ska vi hyra film o mysa ;) ! PLUTT * ÄLSKAR söndagar .. De e Kims å min "tradition" .. Den började vi me nästan direkt när vi blev tsm , att söndagar e heliga .. Då e de han o jag , god mat , o film :) Nästan två år sen ! Hehe . *

Äta smörgåstårta ikväll me .. ;) ! Gott !!

PUSS .................!! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0