Fredag .

Vaknade idag o kunde inte öppna ögonen .. Ropade på mamma å hon konstaterade att jag hade feber .. Så nu har man blivit ompysslad till max :) K har haft feber i ca en vecka , o virus-infektion o skit , så de är ju inte så konstigt om jag åker på att jag också ! ... Missade två lektioner idag .. Men kan ju inte gå om jag har feber.. Så idag får alla planer ställas in och ersättas med god mat, film, o massa mys ikväll istället .. ;) Inte helt fel det heller .. Men hade blivit erbjuden en sak ikv , med en kompis , som man inte kan tacka nej till .. Men det går inte nu , när ja e sjuk :/ ! Jaja , de blir bra som de blir ..!! Nehe , nu blir den sängen igen ..!!


Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear .


You've been the only thing that's right
In all I've done
. K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0