Everyday breathing your'e love .

Gaddningen igår gick skitbra , o är nöjd som F-N :) ! Det tog 2 ½ timme .. När han drog de första , tänkte ja vafan har jag gett mej in på ?! FY SATAN .. Halva vaden upp , mer än de .. Men de gick bra .. Pappa satt å glodde , å tjabbade om hans jävla tatueringar :P Haha .. Så fick ju lite annat å tänka på iaf .. ;) !

O nu har du åkt ! ...... :(

Ska pallra mej till skolan imorrn , inte vart där än den här veckan .. !!!

______________________________________________________________________

Vem kan segla utan vinden??
vem kan skrika utan luft?
vem kan hata utan ångest?
vem kan älska utan lust ??





 


Kommentarer
Postat av: Ida



Ska man vara fin får man lida pin ;) Kram

2009-01-27 @ 22:30:11
URL: http://smekmjukt.blogg.se/
Postat av: Isabelle .

Ja , de kan man ju lugnt säga . Längesen man såg dej "ute" var håller du hus ? Hihi . Kram .

2009-01-28 @ 15:10:05
Postat av: Ida



Ja du vart håller jag hus , har nog varit över hela sverige och festat . Hultsfred/Malmö/Nässjö/gisslaved . Men funderar på att gå ut nu på fredag i Vetlanda faktiskt , ska bara se om de är ngn mer som är sugen :) ska du hitta på i helgen då? Kramis.

2009-01-28 @ 18:26:33
URL: http://smekmjukt.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ooh . Kul o komma iväg o se lite annat också :) Jag vet inte , funderar på utgång iaf nån av dagarna . På Lördag ska ju de flesta till Gisleparken , men jag tror jag ska jobba på Ladan då . Så får nog bli utgång för min del också på Fredagen :) Kramkram .

2009-01-28 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0