Du o jag , jag o du ?

Vilken dag !! :O Hann inte mer än till skolans parkering å släppa av Mia .. Sen fick jag ont i magen , å tänkte VAFAN gör jag här ?! Vände lika snabbt å åkte till Kvillsfors ! Trevlig liten road-trip , å ännu trevligare å umgås me min kicka .. Även fast jag fick reda på en hel del tråkigheter .. Tyvärr inget som går å lösa .. Men de ordnar sej nog till de bästa ..!! Begav oss till s-k-o-l-a-n .. Hade en j*vligt meningslös lektion , sen en lunch , som vi sket i .. Åkte å köpte mat istället ;) Sen tillbaks .. En lektion till , sen stack vi ..

Asså , jag fattar inte hur folk orkar gå runt å va sura hela förbannade tiden ?! Va löser de ?! Stor i käften finns de nått som heter .. Sen när man står mellan fyra ögon , så vågar du inte yttra ett förbannat ord .. Patetisk ?! En aning .. Ni säger att man ska va ärlig , säga sanningen .. blabla .. Men ni själva då ?! HUH ! Inte så duktiga själva när allt kommer till kritan .. Säger de en gång .. Vill ni nått , så säg de .. För de löser ingenting å gå runt å sura , å blänga ! Ska inte skriva mer nu , blir bara förbannad .. Elr är redan rättare sagt .. Om man bara kunde radera alla idioter ur sitt liv ?! Åh , va lätt de skulle va då .. Men inte .. Well well ... !!!!

Ska laga mat , plugga natur , söka ett till jobb m.m m.m .. Kanske träffa Mia sen ..
Senare kommer K också ! ;)


Hörs & störs ..

Kommentarer
Postat av: eveloina *

haha, håller med dej fullständigt vännen min !

Om man nu bara kunde radera bort folk, inte bara från ens liv, utan från världen . En enkel knapptryckning och dom försvann !?

dt hjälper juh inte direkt att gå runt o va sur för ingenting egentligen . Men vem orkar att slösa all tid i världen på alla problem ? haha . en del saker o personer är patetiska ..

Men tur jag har dej !!

Kärlek <3

2009-01-20 @ 20:56:24
Postat av: Anonym

Ja , tänk så jävla enkelt de skulle va .. Jo , du har så rätt ! Vem f-n orkar gå runt o sura o tänka på allt de negativa ?! Tur vi har varann älskling <3 PUSSSS !

2009-01-20 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0