Backa eller gå framåt ?

Funderar över allt som hör livet till !! Vad vill jag göra ?! Allt för mycket antar jag .. 5 månader kvar till studenten , å dom kommer gå fort utav bara fan .. Hus ? Flytta uppåt elr neråt ? Jobba elr plugga ? Lämna allt hemma , å bara dra ? :( Suck .. Väntar nog med alla dessa tankar ett litet tag till iaf .. Blir bara deprimerad .. Mycket man vill men inte får ..

Tillbaks till den underbara måndagen å en ny vecka tar faaaaart !
Igår va de lugnt me älsklingen , hann me 2 filmer , å alldeles för mkt godis .. *
Idag i skolan va de möte osv osv .. Om alla studie-poäng m.m .. Usch .. Allt är bara slutbetyg ,
prov , inlämningar , nationella prov , m.m  ..... m.m .... Orkar F*N inte tänka på allt sånt nu .. men men ..

Lägga ut min bil på blocket också idag kanske ?! Hmm *

Tänker alldeles för mkt nu .. Både på sånt som rör mej å
inte rör mej .. Well well .. Skriva klart en uppsats nu .. Sen film me dom underbara *

*VarförSkaAlltVaraSåSvårt*
*FlickanTänkerFörMycket*
Suck !
Puss *

LoVe YyOoooooo

Kommentarer
Postat av: Frida !

Jag lovar dig att allt du önskar dig kommer ske , kanske inte allt på en gång , allt kommer komma . De kommer bli motgångar o framgångar . Allt kommer komma på plats ! Kraamar !

2009-01-12 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0