Är i skolan .

Igårkväll va ja å köpte balklänning ! Den jag köpte bestämde jag mej för direkt .. Så fort jag såg den visste jag att de va den jag ville ha :) .. Sen provade jag 11 andra klänningar bara för att de va kul ;) Haha . Sen frågade ägaren om jag ville bli hennes modell på hennes hemsida :D Kuuuul som f-n ! ;) Sen senare åkte jag till K o spelade monopol med svärmor o hennes man ;) ! Somnade tidigt , o försov mej .. (Ungefär som vanligt !) Nu sitter jag i skolan o segar .. Väntar på att Eve ska hänga me mej ut å röka .. Sitter bara här o glor vid datorerna .. Har lektion , men gör inte ett piss .. Såå segt !! ....

Ska snart gå å äta frukost ..!! ;)

Är fortf arg på dej .. besviken , lessen .. Men men .. Ibland är ja luft .. Men ändå inte !!
När ska du sluta beté dej så ? .. Jaja .. Alltid e de nått ju .. E så trött .. !!

Nehe , nu får de nog bli en cigg ..
PUSS ! ...

Kommentarer
Postat av: evelina .

japp, får nog bli en liten paus snart i vårat "jobbiga" arbete ;) haha .

Puss baby <3

2009-01-22 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0