Welcome to my freakshow , this is who I am ;)


Detta oootroligt fina mms somnade jag till igår . Hannis - Du är en sann vän du ;) Texten stämmer inte sådär jättebra .. Men hon har å andra sidan lite konstig humor , så är inte förvånad !!! ;) Megatönten ;) Men är glad att jag har dej iaf , å de vet du .. HanniPanni !

En vanlig jävlar Tisdag .. Träligt .. De enda jag längtar efter , o ser fram emot , de e o få träffa dej .. Få en kram .. Nån som bryr sej , o just nu e de så bra , så inget annat spelar nån roll :) Du är lycka *

Huvudgympa ?? Ja har alldeles för mkt fritid .. Elr jag tar mej alldeles för mkt fritid rättare sagt .. Vill ha min lön , så ja kan köpa allt som står på önskelistan , men imorrn sååå ;) Jag är duktig jag.. Filosofi a la 2009 ! Jag är så glad , så glad , så glad .. Allt bara faller på plats .. Alla jävla bitar som fattades har hittat rätt nu .. Men de kanske är för att ja gör de jag själv vill , o de jag blir glad av ?! Ja , kanske .. Tänka sej så de kan ändras .. Nu kör vi på ! Utan nårra onödiga stop ! Rakt på vår/sommar-planer .. Oj , va ledsen o sårad jag kommer bli , men jag tror jag vet vad jag ger mej in på , o vad jag "leker" med .. Älskar ju dej ;) !

Fick svar från ett jobb jag sökt :) Sökt tre jobb , o av dom har jag fått svar på 2 :D Härligt ! Så nästa jobbintervju blir på Måndag .. ;) !!!! Nu blir de mat , sen plugg , sen kommer pluttis o myser me mej *

Ta hand om er & varandra *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0