The boy does nothing .

Meeeeeer snö :( ! Sitter i skolan , o har så jäääävla tråkigt .. Har lektion , men sitter o gör inte ett skit .. Har ett arbete om kumla-fängelset men är redan klar såå ..!! Pico från Ladan ringde .. Ska jobba Lördag o servera hela Nydala Racing-gänget .. O sen jobba kvällen också .. Helgen kommer bli fullspäckat .. O denna gången säger jag inte att helgen kommer bli perfekt , för då går väl allt åt helvete precis som förra :P

"Samtalet" igår slutade med tårar .. Vafan håller jag på med .. ?? Ja , jag ska alltid förvänta mej en jävla massa , sen när det inte går som jag vill , eller får höra de jag förväntar mej att höra så rasar det .. Well well .. Livet går väl vidare .. Vet inte vad jag ska ta mej till bara ..

Ikv blir de plugg o "Sveriges sämsta bilförare" Haha , älskar de programmet .. Inget man får missa :P

/I Loove Yyoo .

Kommentarer
Postat av: evelina

vi kirra dt här gumman !

kmr stå stadigt på fötterna igen .

Nya tag efter lovet nu !?

Jag älskar dej <3

To death do us apart .

2009-02-05 @ 11:24:14
Postat av: Isabelle

Ja . LOVA ?! Behöver fan hjälp , kommer aldrig klara allt annars :/ Känns inte så jätteuppåt nu , me all skit som hänt . Men men . De fixar sej . Älskar dej också höna-pöna <3

2009-02-05 @ 14:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0