Samma skit .

Skitdag skithumör . Tänkte inte gå till skolan idag , men åkte in , mötte upp Evelina .. Skulle gå på religion-lektionen , men blev kallad till möte så fort jag kom dit .. O drog .. Tänkte de att nu går de väl åt helvete .. Men beskedet va väl de man gör det till .. De va ju rätt negativt , men jag kan ju (om viljan finns) göra det till nått positivt .. Så bara vänta o se . Orken finns väl inte just nu . Liten spar-låga kvar .. Låångt nånstans där inne , så får väl ta fram den .. Suck ..

Hoppas att när all denna skiten är över att jag lärt mej en hel massa nytt . För sånt här får bara inte hända om man inte förtjänar de , så tydligen har jag väl gjort min egna olycka .. Alla mina vänner jag hade förut , är som bortblåsta .. Kan ligga o bara vänta på att få ett sms elr samtal , men har inte kommit nått än , så får väl se .. O från min sida är det bara massa jävla osäkerhet .. Men men .. Kanske löser sej med tiden ?!

Ikväll blir det mys <3

/I Loove Yyoou .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0