Rensa tankarna .

* Varje gång jag ser in i dina ögon , vet jag att det bara känns såhär en gång i livet . Mitt hjärta fryser till is , och den enda som kan få det varmt igen är du . Det är du , och jag klarar mej inte utan dej .
Det skär som en vass kniv i hjärtat , och bara gud vet hur mkt jag kämpar .. *


Det gör så jävlar ont . Allt som hänt denna helgen fick mej att tänka tillbaks på 2007 .. Det värsta (och bästa) tiden i mitt liv . O jag som trodde att de va de mest påfrestande jag vart med om , men 2009 slår nog jämt ..

Det som hände i Fredagsnatt , va nog bland de värsta jag vart med om . Hade inte rent samvete nånstans i min kropp , erkände vad jag gjort , pratade ut .. Försöker lösa allt till det bästa .. Lördagen blev inte mkt bättre . Hårda ord , slag .. O du bara ignorerar . DU va de ENDA jag hade kvar .. (I vetlanda) Nu kan jag lika väl dra .. Finns inget kvar .. Ett sms som krossade allt . Vad vill alla mej ? Jag måste ha gjort nått jävligt allvarligt i mitt förra liv , för å förtjäna det här .. Undra vad ?!
Bilden är tillbaks till 2007 ..
Tillbaks till 2007 .. :(

Kommentarer
Postat av: Frida

aaw, låter inte bra ju. Men kämpa, du är stark ! :*

2009-02-01 @ 15:23:33
URL: http://fridolijna.blogg.se/
Postat av: Isabelle

:( Tack gumman .

2009-02-01 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0