Nya spekulationer .

Tänker ofta på varför saker blir som de blir . O varför allt händer , av alla konstiga sorters anledningar .. Kärlek kommer o går , nya vänner kommer , andra vänner försvinner .. Otroligt mycket jag skämts över att jag har gjort , men inget jag ångrar .. Allt har jag gjort av en anledning .. Allting är relativt och det finns inget faktum .. Mmmm , vis i rätt läge går ju minsann va ;) ... Hihi , jag är rolig ja ibland ! Lite sådär nångång ibland när lusten faller på .. ;)
Jag tror stenhårt på ödet , o de som är meningen ska hända , de händer . Jag ska bara göra saker jag mår bra av , bära eller brista .. Inte rätta mej efter nån annan hedanefter .. ;) !

Ut o gå en långrunda , sen åka o handla ..
Ikväll blir de varma mackor o film me Löööövi *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0