Ny dag .

Är trött , datan fuckar sej . Jävla skitdatorer ..

Sluta GNÄLL , jag står redan i skit upp till knäna , jag behöver inte mer från dej nu .

Tack Kada Den ENDA som vill bry sej .. Synd att du inte kunde va här bara :(

Vill bara skriva massa svärord nu , för jag är så himla ARG .. Oo igår läste jag en sak på bilddagboken , som gjorde att stenen kom tillbaks till magen .. Varför "alla" andra men inte jag ? :( ............................... Får panik !! HJÄLP !

Skönt att de löste sej mellan dej o mej igår .. men som sagt .. Som jag skrev i ett annat inlägg "De e bara hoppas att saker löser sej innan nästa bomb kommer"

Ingen bra dag , den började dåligt å blev sämre . Kanske kan en viss person rädda kvällen ? ;) .. Enda ljuspunkten just nu .. Skriver inte mer inlägg idag iaf .. Ska plugga , å kommer nog ändå bara gnälla .. (Inget kul o läsa ju !!)
Så får bli bloggpaus tills imorrn .. Puhhhhh !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0