Mig äger ingen .

Sitter med psykologi-hemtentan . Skitsvårt .. Kommer verkligen ingenstans :/ O den ska va inlämnad på Fredag .. Gårdagen va heeelt perfekt , kvällen o natten också ! Lycka :)
Idag på morronen kom helvetet tillbaks , o de ja byggt upp dagen innan försvann ..

Ska plugga , sen färga håret på lillebror .. (Kanske ska ta mitt me??) E redan av typ .. Men men .. Sen får jag nog besök lite senare ikväll också ! :) Förhoppningsvis ;) .... Men de tror jag nog ;)

Imorrn ska jag på arbetsintervju !!! Längtaaar *

Lycka/Katastrof ..
Bära eller brista ..
Tårar/Skratt ..
Kärlek/Hat ..
Älskar , älskar inte ..

Jag älskar dej som f*n .................................................................. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0