Jaha , skola kanske ?

Eve kommer snart å hämtar mej så ska vi till skolan .. Lite sent påtänkt .. Men mamma lovade att jag kunde ta bilen idag , sen när jag kommer ut å ska åka så va bilen borta lik förbannat .. Ingen bra start på min dag .. !! Men annars känns det som om de andra löser sej .. Om man nu får hoppas så långt .. Det löser sej nog iaf tills nästa bomb släpps .. Annars känns allt ..sådär... Bättre än igår , men förhoppningsvis ännu bättre imorrn .. eller nästa vecka .. Har rett upp de mesta , förutom DEJ .. O de kommer nog aldrig re upp sej å andra sidan ?! Har varit ovänner många gånger , o då har de löst sej .. Så kanske denna gången me ... Eller kanske inte .. Saknar iaf den vännen jag hade *

Nehe , ska sminka mej , å fixa innan Eve kommer ..
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0