In the end .

Jaaa . Kvällen igår ?? SHIT ! Vixi o jag åkte till Stefan o alla andra grabbarna .. Sen kom Eve , o Sandra o massa andra .. Vix o jag hävde i oss sprit .. Inte konstigt de när de inte smakar sprit .. O starkare groggar blev de .. O fullare blev vi ! Jävligt lyckad kväll ...... O PIRR I MAGEN ;) ... Festade till typ 05.00 inatt . Helt sjuuuukt .. Va så jävla dynga .. Sen så fort man nyktrade till började man dricka igen .. Vill inte ens veta hur många ggr jag spydde .. FRÄSCHT ! ... Inte .. Bläää . Så idag mår man som man förtjänar .. Skulle ut idag me egentligen .. Åkt t Södra Vi hade jag ju lovat .. Men orkar fan inte de nu .. Sovit typ 2 timmar .. Så nej .. De blir de inget me .. Ikväll blir de kanske road-trip till dej :) Vore skoj !! Ska ut o gå i de fin-fina vädret o försöka nyktra till .. :( !


Glad alla hjärtans dag :) ! <3
Min började jättebra , o slutar ännu
bättre förhoppningsvis :) .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0